Saturday 12 October 2013

STOK SUSU X CUKUP??








MAHUKAN MILK BOOSTER KURANG DARI RM200? TAPI BOLEH MENGHASILKAN SUSU YANG BANYAK?

"Sebelum ni tgk stock susu orang je banyak. sekarang Alhamdulillah. Berkat produk Shaklee susu melimpah ruah. Saya surimah. Boleh ke direct feeding baby. Tapi babu cepat kenyang setiap kali lepas menyusu. Susu bengkak sesangat dah. Sabtu buat stok. Dulu masa anak 1st x ambil Shaklee sekali pump dapat 1oz pun susah"

KEBAIKAN SET INI

ESP SHAKLEE:
Ia memberi tenaga, membantu melancarkan penghasilan susu, penting untuk kelenjar dan tumbesaran, mencantikkan kulit si ibu, dan membantu kawal paras kolesterol dan memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama. Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP SHAKLEE ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu.Apa bezanya ESP SHAKLEE ini dengan soya lain yang berada di pasaran? ESP SHAKLEE adalah diperbuat daripada non-GMO soy iaitu iaitu tak dihasilkan secara genetik. Soya juga dibersihkan dengan air bukan menggunakan alkohol. Diproses dengan suhu yang sangat sederhana agar enzim didalamnya tidak musnah. Kualitinya sangat tinggi dan terjamin.

ALFALFA COMPLEX SHAKLEE:
Mempunyai 1001 khasiat, dan antaranya sebagai penggalak susu. Dalam penyususan, alfalfa dikenali sebagai MILK BOOSTER. Selain itu, ibu akan jadi lebih lawas (bantu turunkan berat badan!) dan bantu buang angin dalam badan. Bayi anda akan kurang kolik (angin dalam badan).

DENGAN PENGAMBILAN SET INI, IBU DAN BAYI BAKAL MENGALAMI

✔ SUSU BERTAMBAH dan LENGKAP NUTRISI untuk ibu dan bayi
✔✔ SUSU BANYAK dan PEKAT
✔✔✔ BAYI CEPAT KENYANG
✔✔✔✔ BERAT BAYI BERTAMBAH
✔✔✔✔✔ Ibu boleh SIMPAN STOK untuk persediaan MASUK KERJA
✔✔✔✔✔✔ Ibu BERTENAGA DAN CERGAS



Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info: 

Hubungi Lona
Tel/Sms/Whatsapp: 0133223409
Email: erllona83@gmail.com

Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/Ohmyvita

No comments:

Post a Comment