Wednesday 1 January 2014

SIHAT DAN BERTENAGA ALA2 HERO MALAYA

Pengambilan vitamin, sayangnya tak merubah rupa yang telah dianugerahkan oleh Allah SWT, tapi dari segi lain, mungkin. Mungkin anda tak boleh jadi segagah Aaron Aziz ataupun sekacak Aaron Aziz jugak...ngeeee, tapi mungkin boleh jadi lebih kacak apabila tubuh lebih sihat dan bertenaga, mood lebih baik dan semangat yang lebih hebat!

Mengikut pengalaman pengamal vitamin Shaklee ketika mula-mula mencubanya, memang ramai yan memberi feedback positif,
misalnya:-

>> Hubungan suami isteri yang lebih baik
>> Komunikasi suami isteri yang lebih baik
>> Hubungan dengan rakan sekerja menjadi lebih baik

Antara faktornya ialah bila badan tak penat (kebanyakan mereka ni adalah orang-orang yang ‘selalu penat dan lesu’ walaupun dah banyak rehat. Dan akibat rehat yang banyak tu kadang-kadang sampai terabai masa nak berbual-bual dengan pasangan, nak bermanja dengan anak dan sebagainya); maka ia membantu untuk berfikir dengan lebih waras dan membuat keputusan dengan gembira. Bila badan penat dan otak stress, kadang-kadang rasa nak marah orang je.

Kebanyakan customer saya memberitahu selepas pengambilan vitamin Shaklee, badan menjadi lebih bertenaga, kurang letih dan stress; sekaligus menjadikan mereka lebih positif dan gembira melayan karenah keluarga. Apa lagi bila si isteri yang selalunya pukul 8 malam dah telepek, kini gagah sampai jam 11 masih boleh menguruskan rumah, dan mampu bangun awal.

Bukankan ini satu perkembangan yang sangat bagus?
Jadi, sekiranya anda ada masalah dengan isteri yang asyik penat, atau suami yang asyik baran, cubalah dapatkan mereka satu set suplemen dari Shaklee. Cuba untuk bantu pasangan dengan suplemen ni. Di bawah ni satu contoh pengalaman…



credit:Lyna 

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info: 

Hubungi Lona
Tel/Sms/Whatsapp: 0133223409
Email: erllona83@gmail.com
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/Ohmyvita

No comments:

Post a Comment